Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Początek wiosny to czas kiedy czujemy przemęczenie. Bywamy mniej aktywni,  bardziej leniwi lub senni.

Jakie mogą być przyczyny? Alergie - powszechne w okresie wiosennym, mogą zaburzać fazy snu. Dlatego warto zacząć od regularnego prania pościeli, a także częstego czyszczenia lub wymiany filtra powietrza w sypialni. Jeśli Twoje alergie powodują chrapanie i budzisz partnera, rozważ zakup aerozolu do nosa lub pasków ułatwiających oddychanie.

Pamiętaj, sportowa aktywność to zdrowie. A wiosenna pogoda i dłuższe dni mogą zachęcać do uprawiania sportów. Intensywna aktywność przed snem, sprawia, że trudniej nam zasnąć.  

Co zrobić, żeby lepiej spać wiosną? Można odświeżyć sypialnię. Wiosenne porządki, wymiana pościeli i poduszek, to dobry pomysł na zdrowszy sen. W końcu spędzamy 1/3 życia w łóżku.

Źródło: https://bettersleep.org/

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież