Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
26
Wt, Wrz

Krajowa Rada Drobiarstwa-Izba Gospodarcza jest jednym z inicjatorów utworzenia Grupy Roboczej ds. Komunikacji.

Podczas spotkania Zarządu a.v.e.c.  potwierdziło się przypuszczenie, iż w różnych krajach branża drobiarska boryka się z podobnymi problemami wizerunkowymi. Wymieniając nasze doświadczenia stworzyliśmy podwaliny pod międzynarodową strategię komunikacji. Jej celem jest przywrócenie dobrego wizerunku europejskiego drobiu – takiego na jaki zasługuje dzięki swojej jakości i bezpieczeństwu, ale również rosnącemu znaczeniu dla całej gospodarki – mówi Łukasz Dominiak, dyrektor Krajowej Rady Drobiarstwa-Izby Gospodarczej. Chcemy brać aktywny udział w dyskusji o drobiu na szczeblu struktur UE, gdyż europejscy konsumenci niezmiennie stanowią naszą najliczniejszą grupę odbiorców – dodaje.

 

Grupa Robocza a.v.e.c. ds. Komunikacji będzie realizować działania adresowane zarówno do europejskich konsumentów drobiu jak i decydentów, odpowiedzialnych za obszary takie jak rolnictwo czy przemysł spożywczy.

 

Źródło: KRD-IG

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież