Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Aby pomóc w zwiększeniu sprzedaży detalistom, International Sleep Products Association wprowadza program ISPA Consumer Analytics. Ta oferta ma dostarczyć praktycznych analiz  dla każdego sprzedawcy.

Przyjazne dla użytkownika narzędzia danych pomagają sprzedawcom zwiększyć udział wydatków konsumpcyjnych, poprawić efektywność wydatków na reklamę oraz zrozumieć firmę i klientów.  Po pierwsze poznaj klienta. Jest to niezbędny składnik sukcesu sprzedaży. Im lepiej zrozumiesz potencjalnych klientów mieszkających w twojej strefie handlowej - tym bardziej zyskujesz na sprzedaży detalicznej- mówią autorzy nowego programu. Nasze narzędzia wizualizują kluczowe aspekty twojego biznesu i wyznaczają drogę dla sprzedawców- dodają. Ryan Trainer, prezes ISPA, mówi, że "analityka przestrzenna"  dostarcza ważnych informacji. ICAP przeanalizuje ważne szczegóły dotyczące populacji na terenie detalisty. Wykorzystując podstawowe dane demograficzne - średni wiek, płeć, rasę, poziom wykształcenia i średni dochód - protokół ICAP pokazuje, w jaki sposób  klienci, zarówno obecni, jak i potencjalni, wydają swoje pieniądze. ​​Analiza tych informacji może pomóc sprzedawcom zoptymalizować sprzedaż i rentowność każdej lokalizacji sklepu. 

https://sleepsavvymagazine.com

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież