"Europejski drób - w jakości siła" – Krajowa rada Drobiarstwa z wyróżnieniem za projekt

Kampania "Europejski drób - w jakości siła" realizowana przez Krajową Radę Drobiarstwa - Izbę Gospodarczą została wyróżniona przez Komisję Europejską podczas INFO DAY w Brukseli. To zdaniem komisji jeden z najlepszych projektów promujących europejską żywność.

Celem kampanii jest promocja wysokiej jakości europejskiego drobiu, produkowanego w systemie QAFP. Łukasz Dominiak, dyrektor Generalny KRD-IG, w Brukseli opowiedział o dotychczasowych działaniach na rzecz promocji polskiego i europejskiego drobiu w ramach kampanii 'Europejski drób - w jakości siła' prowadzonej na rynkach Chin, Hongkongu, Wietnamu i Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Ten trzyletni projekt jest dofinansowany w 80 procentach ze środków unijnych.

Działania Krajowej Rady Drobiarstwa – Izby Gospodarczej w ostatnich latach w głównej mierze polegały na wspieraniu procesu otwierania nowych rynków na eksport polskiego i europejskiego drobiu. W najbliższych latach KRD chce równie skutecznie realizować kampanię promującą polskie drobiarstwo zagranicą.

Do Brukseli przyjechało około 300 uczestników reprezentujących podmioty zainteresowane pozyskaniem finansowania dla programów promocji z Unii Europejskiej w latach 2019-2021.

 

Źródło: KRD-IG