Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Docieraj do klienta za pośrednictwem mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter i Instagram. Co opublikować, żeby przyciągnąć i zmotywować kupujących do odwiedzenia sklepu?

Kiedy motywem przewodnim jest "sprzedaż", klient jest jedynie mechanizmem do osiągnięcia sukcesu. Sprzedawcy muszą zrozumieć jednak  i uwierzyć , że dobry sen zależy od jakości poduszek, kołdry czy materaca. A następnie te informacje przekazywać konsumentom.   Wiadomości o sprzedażach, rabatach i promocjach można zamieścić w mediach społecznościowych, ale wiele osób zmęczyło się naporem takich postów. Lepszym podejściem jest łączenie ich z pozytywnymi komunikatami, które kształcą i informują ludzi o korzyściach z dobrego snu oraz o walorach wysokiej jakości produktów- radzi magazyn Sleep Savvy.Ludzie, którzy każdego wieczora mają nawet kilka dodatkowych minut na odpoczynek, czują się lepiej, wyglądają lepiej, ważą mniej, lepiej dogadują się z innymi i osiągają lepsze wyniki w pracy.  

www.sleepsavvymagazine.com

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież