Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Rusza kampania na rzecz dobrego snu. Działania prowadzi dział edukacji konsumenckiej International Sleep Products Association.


Better Sleep Council będzie zwracał uwagę na to jak ważny jest ośmiogodzinny sen, w komfortowych warunkach i w odpowiednio dobranej pościeli.


"W ciągu ostatnich kilku lat zaobserwowaliśmy zmianę sposobu, w jaki konsumenci mówią o śnie", powiedziała Mary Helen Rogers, wiceprezes ds. marketingu i komunikacji w ISPA. "W przeszłości ludzie przechwalali się ile są w stanie zrobić kosztem snu. Ale dzisiejsi konsumenci  rozumieją znaczenie dobrego nocnego odpoczynku. Widzieliśmy, że jakość snu stała się symbolem statusu wśród konsumentów i chcemy wykorzystać ten trend i przyłączyć się do rozmów i uświadomić jak ważny dla dobrego snu jest odpowiedni materac i odpowiednio dobrana poduszka. "


BSC przygotuje codzienne porady i inspiracje za pośrednictwem Facebooka i Twittera, konkursy z nagrodami, wpisy na blogu. Dowiedz się, co konsumenci robią w łóżku, jakie są ich przyzwyczajenia - zachęca BSC.

 

https://sleepsavvymagazine.com

 

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież