Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Wiedza to potęga. Jednym z kluczy do usprawnienia działalności branży pościelowej jest właśnie zdobycie większej wiedzy na temat jej funkcjonowania- mówią organizatorzy konferencji Bedding Conference.  

Niektórzy twierdzą, że zakupy w sklepach stacjonarnych pozostawiają wiele do życzenia, podczas gdy inni twierdzą, że zakupy online nie są tak łatwe, jak zapewniają sprzedawcy internetowi. Zrozumienie mechanizmów sprzedaży jest kluczowe— mówią organizatorzy Bedding Conference.

 Konferencja dotyczyła badań konsumenckich i detalicznych prowadzonych przez firmę Furniture Today. Badania wskazują, że konsumenci i sprzedawcy detaliczni różnie postrzegają media cyfrowe.

 Sprawdziliśmy upodobania konsumentów, którzy robią zakupy w internecie oraz właścicieli sklepów detalicznych, którzy próbują do nich dotrzeć- powiedziała Julia Rosien, dyrektor marki Restonic. Zauważyliśmy poważne luki i różnice- o tym była m.in. mowa podczas Bedding Conference.

Fakt jest taki, że recenzje w mediach społecznościowych mają większą wagę niż opinie przyjaciół i rodziny. Jeśli chodzi o rekomendację produktów, to bardzo ważna wiadomość. Jest to szczególnie ważne dla sprzedawców, którzy wciąż postrzegają reklamę w gazetach jako najpotężniejszą- dodają organizatorzy konferencji.

 

http://www.furnituretoday.com/

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież