Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Zwiększanie szans na zdrowy sen jest proste - mówi Ellen Wermter, dyplomowana pielęgniarka rodzinna i specjalistka od snu, która dzieli się swoimi wskazówkami.

Kiedy dziecko jest w drodze, przyszli rodzice często inwestują znaczną energię w przygotowanie dziecinnego pokoju. Szukają idealnej kolorystyki, wybierają dekoracje, motyw, starannie dobierają meble, a także pościel.

Tak samo powinieneś postępować, by zaaranżować własną sypialnię, wypełniając ją ulubionymi przedmiotami. Wybierz kolor, który sprzyja relaksowi,wybierz styl. Łóżko powinno być centralnym
elementem naszej sypialni. Nie bój się być wybrednym. Wygodne poduszki, pościel, materac to ważna inwestycja. 

Rutyna na dobranoc jest kluczem do zdrowego snu.  Pozwól sobie na odpowiednie wyciszeniei przerwę umysłową. Czytaj, uprawiaj jogę, weź gorącą kąpiel i posłuchaj muzyki.
Jeśli tęsknisz za dzieciństwem, kiedy sen był słodki, głęboki i beztroski - nie rozpaczaj.

Zamiast tego stwórz miejsce do spania, w którym poczujesz się szczęśliwy i zrelaksowany.